Dong Ta Mountain

Hej!
Idag efter lunchen så tog jag och Anna en taxi bort till Dong Ta Mountain. Vädret var superbra idag! Jag gick i klänning med bara ben. Sorgligt nog var jag tvungen att ha en kofta över eftersom alla kollar så himla mycket även fast man inte har lite kläder på sig. Lite tråkigt men.. Vi kämpade oss iaf upp för alla små trappsteg. Det var ganska så svettigt och vi hade en hel del som glodde. Vi gick iaf till toppen och satt där ett tag i solen och pratade och så. Sen gick vi ner igen och köpte en glass. Efter det har jag bara varit hemma och planerat lite lektioner och också planerat inför min resa i slutet. Nu måste jag bara komma på ngt att göra nästa helg då vi har långledigt. :) Hoppas att alla där hemma har det bra! :D
Jag uppe på berget, och så har man hela staden i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: johanna

va mysigt det ser ut! :D Här är det också fint väder :) Solen skiner och man kan ligga ute i bikini om man vill ;) Utan att nån stirrar för mkt! Vi hööööörs <3

2011-04-25 @ 10:50:48
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Mamma Kajsa

Långledigt??? Nu igen? Du jobbar alldeles för lite tycker jag. Johanna har varit hemma över påsken och igår sminkade hon mig.Oj vad snygg jag blev, du skulle inte ha känt igen mig. Jag har varit i Sälen och åkt skidor med Tina några dagar och det var skönt och vi hade jättefint väder vi med. Imorgon börjar jobbet igen. Ha det bra så hörs vi: ) Kram MK

2011-04-25 @ 19:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0