KFC

Det blev nyss en liten spontan tur till KFC. En kycklingburgare slinker ju alltid ner. Inte för att jag gillar det så överdrivet mycket men jämfört med allt annat är det som att vara i himmelriket. Det är också i stort sett det enda köttet jag får i mig för tillället :P. Som sagt är köttet i skolan mest ben och fett klumpar, någon som är sugen?

I alla fall, vår lilla tur fick mig att tänka på den sommaren då "mitt gamla tjejgäng" cyklade ut till Mcdonalds på Hälla och hängde där. Och det fick mig också att tänka på de gånger (främst jag och Merre) har tagit en sväng till Mcdonals som är öppet 24/7. Vad gör man inte för lite chessburgare och några chokladmunkar ;).

Annars idag så har det inte hänt mycket. Alla var med på en av Emilys lektioner idag. Vi fick vara med och leka en lek. Det var faktiskt kul eftersom man var bäst på engleska :P Nu får vi se vad helgen bjuder på mer än lektionsplanering och nästa helg är det SHANGAHAI!! :D Ska bli kul att komma till en lite större stad igen :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: johanna

Det låter i alla fall som du har det bra :D Jag är i gbg nu. Svarar på ditt mail imorgon när kalle åkt hem :) På måndag börjar skolan. Miss you! Pusss

2011-04-09 @ 19:30:55
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0