Min födelsedag!

Tack för alla gratualtioner och presenter jag fick!! :) Jag har inte haft internet i två dagar nu så jag har inte kunnat uppdatera min blogg. Jag tänkte med bilder berätta lite om min födelsedag. :)
På morgonen vaknade jag av att det knackade på dörren. Det var tjejerna som kom och sjung för mig och med sig hade dom en liten present korg! :) Den innehöll en massa godsaker om man nu bortser från den otroligt vidriga kycklingfoten! Som ni ser ligger det ett fejk-pass där också. Detta fick jag bara för att jag råkade glömma ta med mitt pass när vi skulle till Shanghai. Som tur var hade jag kopior på mailen! 
Jag öppnade även mitt paket från Sverige! En massa godis!!! :) Jag blev också jätte glad över armbandet från Johanna! Det var jätte fint! :) Jag hade på mig det under dagen.
I klassrummet fick jag alla eleverna att sjunga för mig, både på engelska och kinesiska. Jag har det på film så det kan jag visa sen när jag kommer hem. Annars så pratade vi om "directions" under lektionen. Eleverna lärde mig de kinesiska orden och jag lärde dem de engelska. Det bästa var när jag frågade vad "back" hette så skriker alla HO! hahah det utalas alltså så :P.
I slutet skulle vi ta en gruppbild. Jag har aldrig sett några vilja vara med på kort så mycket. Som ni ser började dem klättra upp på bänkar osv för att synas. Det var väldigt svårt att få med alla :P
Här är i en annan klass :) Och som ni ser är det peace-tecknet som gäller ;) hehe
Detta var lite saker jag fick från mina elever. Killen som ritade hamburgaren och pizzan var den första som gav mig något. Super gullig! Under dagen fick jag flera pennor, teckningar, lite godis och småsaker.
På kvällen åkte vi till Papa Johns för att käka pizza!
Det blev en hälften salami hälften skinka pizza med extra ost i kanterna. MUMS!
Några dagar senare fick jag mitt brev från Daniel som var super gulligt! Jag fick även dem fina örhängerna i brevet och när han var här fick jag ringen i tidig födelsedags present :)

Kommentarer
Postat av: Emily

Naaw!! :D Vilken härlig födelsedag! :D

kraaam

2011-04-24 @ 13:06:49
Postat av: Mamma Kajsa

Det låter som om du haft en väldigt bra födelsedag och det känns bra eftersom du är så långt hemifrån.

KRAMAR från Kajsa

2011-04-25 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0