Lördag :)

Hej!
Så idag har vi varit iväg till en annan skola här i Yueqing. Den var enormt stor! Vi fick sitta i små grupper och prata med olika elever. Jag var väldigt imponerad eftersom deras engelska var jätte bra! Dom var mycket bättre på att prata än eleverna på vår skola. Vi hade det i alla fall trevlig och vi kanske åker dit någon gång igen.:) Jag lägger in lite bilder från dagen också.
Jag med några av eleverna i min grupp :)
Gruppbild :)
Efteråt åkte vi in till stan och gick till ett nudelställe. Personalen ville ta kort med oss så jag passade på att få ett kort med min kamera också. Supergoda nudlar iaf för bara 7 kronor!

Kommentarer
Postat av: Moster Tina

Hej det var ett tag sen jag kommenterade. Har fullt upp med NP hemma. Du ser ut att ha det bra. Kul att ni får besöka andra skolor också. Var era elever med?

I morgon fyller Flip år. Hurra hurra hurra

2011-04-10 @ 18:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0