Wenzhou!

Hej!
Nu är det lite långledigt ( bortsett från lektionerna jag har imorgon som är Annas ), så igår var jag och Hanna iväg till Wenzhou för lite shopping. Vi hittade flera stora marknader. En stor med bara skor, en stor med bara kläder, två som var lite blandade. Problemet bara är storlekarna. Dom har aldrig min storlek på skor. Eller ibland har dom 39or men då är det små 39or så jag kan inte ha dom iaf.
En annan sak hände igår också. Vi blev utsatta för ett rånförsök. Två tjejer följde efter oss inne på skomarknaden. Först tänkte vi inte på det men efter att ha gått efter oss i ca 10 olika småaffärer så började vi undra om detta bara var en tillfällighet. Den ena tjejen gick in i mig två gånger och den andra kom och ställde sig och kollade på skor precis där vi kollade på skor. Sen går dom först ut från en affär och in i en annan så vi tar den som är på andra sidan, såklart kommer dom dit. Då tar vi den affären dom redan har varit inne i och dom kommer dit igen. Då känner jag hur det drar i min väska och jag drar den till mig. Jag tror att en av tjejerna gjorde sitt tredje försök med att öppna den. Efter att jag drog till den märkte dom nog att det var kört så dom drog.
Jag hittade inte så mycket igår, allt jag kom hem med var ett par thights. Men vi käkade supergoda nudlar längst vägen! Mums! Och vädret var så himla bra. Gick i kjol, strumpbyxor och linne, men det var nästan för varmt.
Hoppas allt är bra hemma! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Hej! Ja du får se upp med ficktjuvar!! Ni syns ju ganska väl och de tror säkert att ni är stenrika. Ha det bra! Kram MK

2011-04-03 @ 17:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0