woooooooow

Hejsan!
Idag har jag undervisat klass 7 och 8! Jag måste säga att jag nog aldrig har fått ett sånt bra välkomnande som jag fick i min första klass som var 8an. När jag går in i klassrummet utbrister flera wooooow och flera säger beautiful. Haha :) Så om man någongång behöver lite mer självförtroende så är det bara att ta en sväng till Kina. Jag fick även höra att jag har små tänder (kineser säger oftast allt dom tänker och tycker) och jag tror att två killar satt och pratade om mina ögon (dom är bruna och inte blåa). Men klass 8 jobbade på bra! Sen hade jag en klass 7. Dom var lite mer olydiga men också en rolig klass. Jag hade tre killar som satt och pratade kinesiska och pekade på mig. När jag frågade vad dom sa ville dom inte berätta. Jag tror dom bland annat pratade om mitt smink :P. (Kajal över ögonen). Även fast klass 7 var lite pratiga var dom fortfarande inte i närheten av mina små barn. Dom har ju inte alls samma gälla röster vilket är skönt. Dom gjorde ju iaf det dom skulle göra så jag var nöjd. Mina sista lektioner var inställda för att eleverna skulle åka hem. Dom har lov nu i några dagar. Jag börjar jobba igen på torsdag, men sen på fredag är jag ledig igen ;). Det är tomb sweeping day dom firar. Man går till de dödas gravar och lägger blommor och rökelser och massa annat.
Det var iaf kul att testa på att ha de äldre åldersgrupperna men jag måste säga att jag saknade mina små sötisar lite :). Nu ska jag svara på Merres mail. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Du är DUKTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-04 @ 08:35:48
Postat av: Pappa

Ja du är Jätteduktig.



Nu är jag på konferens i London och ska snart ner till restaurangen på hotellet, Atkins chairman skall hålla tal och utbringa en skål.



Bra att du klarade dig från ficktjuvarna, du får hålla lite extra koll eftersom du sticker ut lite.



Ha det bra!



Kramar från Pappa:-)

2011-04-05 @ 19:46:37
Postat av: Johanna

ja, visst blev det bra :D jag är nöjd!



Hur gick din dag idag då? Hur har din "ledighet" varit? haha fatta när du kommer hem, då är jag utbildad makeup artist. Då lär vi ju ha photoshoots...

2011-04-06 @ 20:04:26
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: merre

haha låter som att du får "tona ner på kajalen lite" hehe ;) o tack för mejlet :)

2011-04-07 @ 21:00:48
Postat av: Moster Tina

Vad modig du är som vågar undervisa äldre barn. Var det någon annan som fick ta dina?

Kram Tina

2011-04-10 @ 18:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0