Bildbomb.

Ni blir ju bortskämda med inlägg idag! Jag tänkte ladda upp lite bilder från de dagarna som har varit.
Utanför snack-market. Josefin till vänster och en av mina flatmates till höger.
Några av delikateserna!
För er som vill veta hur åsne-penis ser ut så ligger den andra från vänster.
En dag var jag i förbjudna staden med Josefin, Julia, Cecile och Stefanie.
På kinesiska muren för andra gången.
Vi fick agera "kändisar" ett antal gånger. (Josefin lyckades lura till sig flaggan från en kille :P)
Utanför Birdsnest!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vill INTE äta de där snacksen. Det såg inte direkt gott ut. haha. Men roooligt med lite bilder. Hur är vädret? Vad kostade uggsen? (jag ser dem allt) osv osv.. puss

2011-02-04 @ 12:54:57
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Sofia Sundolm

Men dom blir ju mumsiga när dom friterar dom och tillsätter krydda ;) Idag var vädret jätte fint! Värsta vårvädret! Mycket varmare än när vi kom och massa sol! Mina "UGC" kostade 60 yuan så alltså 60 kronor. puss

2011-02-04 @ 13:16:54
URL: http://sofiaskinaresa.blogg.se/
Postat av: din bästa morbror

Hej Sofia, du verkar göra en repris från i somras, verkar som du har det bra och ditt boende såg verkligen ok ut. Ha det so bra och vi följer din blogg// Johan o Julia

2011-02-07 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0