En ny dag

Hej igen!
Idag känns det bättre. Är inte lika sur över att jag missade nyårsfirandet. Solen skiner ute och jag mår mycket bättre. Jag ska försöka koncentrera mig på att göra lite läxor idag eftersom jag missat två dagar i skolan. Nästa vecka har vi 4 uppgifter att lämna in! Och vi ska också förbereda oss inför våran lärar-praktik! Spännande. Jag kan fortfarande inte se mig själv leda 60 elever. ( I värsta fall är en klass så stor. Vanligast är att det är 50 elever.) Nu ska jag ta en dusch sen gå över till Josefin och se vad dom tänkte äta.
Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: johanna

ROOOOLIGT med bilder. Ser ju i alla fall hyffsat fräscht ut. Du får köpa en kudde till stolen, då blir det värsta lyx-stolen!



Igår hade Tillberga match igen, efter vm-uppehåll. K satt på bänken och jag var där och kollade i andra halvlek. De va oavgjort ett tag, sedan ledde tillberga med 4-3 ett tag, men sedan sista 10 min gjorde kungälv 3 mål och matchen slutade 4-6. ILLA!!! Om du undrade alltså. Nu är det bara typ 4a matcher kvar.



Idag regnar det i Sveriget, eller i alla fall i Västerås. Mig G var i Kiruna igår för ett nytt projekt och berättade att det fortfarande var snö och minus där i alla fall. Good to know. Här är det isbana och man är rädd att dö varje steg man tar.



Jag tycker du ska svara lite oftare när jag skriver. Eller skicka ett mail :D hihi.



Vi hörs, puss & kram, ser fram emot fler texter som beskriver dina äventyr, och massa bilder förstås! :D

2011-02-03 @ 08:05:00
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Moster Tina

50-60 elever !!!! Kan man lära sig så många kinesiska namn?? Ser de inte likadana ut? Det tyckte jag om somalierna i början. Kram moster Tina

2011-02-04 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0