Här får ni hela lägenheten i bilder :)

Detta är vårat kök. Det enda köksredskapet vi har där inne är vattenkokaren. 
Här är toaletten som vi har fått stopp i två gånger vid det här laget.
Duschen. Vattnet shiftar mellan varmt och kallt hela tiden så man får stå och justera duschen ständigt när man duschar.
Vårat "vardagsrum" eller vad det nu ska kallas. Vi har egentligen två stolar. Men det är ingen lyx med soffa eller någonting mjukt. Jag kanske också ska nämna att sängarna är stenhårda, så vi har inga mjuka möbler i den här lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Hej Sofia!

Kul att höra att du mår bättre och jättekul att se bilder. Ingen lyx men jag tycker det ser helt ok ut. Jag har sett mycket sämre boenden från Kina:-) Du måste gå in på hotmailen igen och LÄS NOGA vad jag skrivit om din faktura. Ha det jätte fint och det ska bli så kul att höra hur det går för dig i klassen. Jag kan se dig som lärare och jag tror att du kommer att bli en jättebra lärare om du vågar vara dig själv!!! Jobba hårt! Kramar från M Kajsa

2011-02-03 @ 07:50:29
Postat av: Emily

helllooo!

Berätta inte om alla felen på stället på bilderna såg det ju fett fräscht ut ;)

Kul att se bilder! Peace!

2011-02-03 @ 09:59:56
URL: http://emzipemziincanada.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad mysigt det ser ut:)

2011-02-03 @ 10:33:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Moster Tina

Hej Sofia. Ser och hör att detta är inget för mig.

Tina

2011-02-04 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0