Helt slut!

Har nyss gjort klart den tredje av våra Assignments. För vissa tog den tydligen 40 minuter men jag och Selma satt med den i 4 timmar! Snacka om att man är helt slut nu! Jag var även duktig och började på den fjärde, "language awerness". Den var svår med tanke på att det i stort sett bara handlade om gramatik och meningsuppbyggnader. Nu ska jag ta en dusch och sen blir det nog sängen. Jag får skriva mer imorgon eller någon annan dag när jag har någonting roligare att  skriva om! Krammiizz

Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Hej på dig!

Vad duktig du är som jobbar på och lägger ner lite tid på dina uppgifter. Titta i grammatikboken så lär du dig snart. Det finns ett system och det är rätt kul när man kommer in i det: )Ha det så bra och lycke till med dina assignments //(^_^)\\ Kajsa

2011-02-06 @ 17:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0