HJÄLP!!

Hej igen!
Nu behöver jag lite hjälp till att göra min sista uppgift. Vi ska presentera antingen en sång, en saga eller en lek som en lektion. Vi måste även skapa materialet som vi ska ha till lektionen. Man får ta en saga eller sång från sin barndom och det var vad jag hade tänkt göra.
Jag funderade och kom fram till att sagan om den lilla lilla gumman skulle vara bra. Den är relativt kort, enkel attt översätta till engelska och lätt språk. Men jag kan inte hitta texten någonstanns! Är det nån som tror att dom kan få fram texten på något annat sätt och skicka den till mig.
Jag är även öppen för förslag på andra sagor eller sånger som man kan använda! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Hej Sofia!

Jag har skickat Emma tvärtemot på hotmailen. Titta där: ) Kajsa

2011-02-08 @ 19:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0