Jelly, jelly, jelly...

Godmorgon!
En ska jag inte rkt förstår här i Kina är deras behov av att använda smaklös Jelly. Första natten vi var ute för att äta så beställde vi in ice-tea. Servitrisen börjar fylla våra glas och ner ploppar små vita saker som vi antar är is. Där hade vi fel. Det är nämligen bitar av smaklös Jelly.
I skolan kan man på morgonen köpa några söta pulverdrycker som dom blandar iordning till en. I denna ligger det också bitar av Jelly,
Nu på morgonen ska jag avnjuta min drick yoghurt, tror ni inte dom har lagt i dom små jelly-bitarna där också? Dom fyller verkligen ingen funktion eftersom dom ör smaklös! :S

Är det någon som vet hur man behåller sina mellanrum när man publicerar? Mina texter blir alltid helt ihopmosade :(
Nu ska vi iväg till Lama-templet och sen blir det Silk Market. Vet inte om jag ska handla någonting men vi får se.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: johanna

Om du skriver i google chrome så går det inte med enter. du får skriva i explorer.. vet inte varför men det är samma lika för mig! suger-

2011-02-04 @ 08:22:29
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Moster Tina

No coments Har aldrig skrivit en blogg7 TB

2011-02-04 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0