Jobbat sista dagen för veckan!

Nu är man ledig i 3 dagar! Jag hade en grym dag idag. Alla tre lektionerna gick superbra! Eleverna var villiga att prata och vi hade det kul tillsammans. Jag hade en kille idag som hette Mountain. Jag har blivit bra på att inte skratta när jag hör sånt. Jag fick godis av två elever. Dom har alltid massa godis och kakor som dom är villiga att bjuda på! ;) hehe. Idag var det kaos på skolan! Elevernas föräldrar kom nämligen och hämtade hem dom över helgen. Det var fullt av fina bilar, föräldrar och ungar. Jag börjar vänja mig att folk kollar var man än går. Ikväll ska vi till en bar och sitta där ett tag. Vi ska träffa 3 andra västerläningar som bor här i staden. Det är bara vi och ca 5 andra i hela staden.

Imorgon hade vi tänkt åka till staden brevid för att gå ut och för att träffa två killar från samma program, David och Victor. Det ska bli kul att höra hur dom har haft det i sin skola.

Jag ska också säga grattis till pappa som fyller år idag!! :D Grattis grattis!

En del av skolområdet!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack Sofia!



Va duktig du är, det låter som det går bra för dig. Tänk vilken bra erfarenhet du kommer att ha med dig resten av livet.



Ha det så bra och lycka till i fortsättningen:-)



Kramar från Pappa

2011-02-24 @ 13:24:57
Postat av: Moster Tina

Du ser Det har redan börjat ordna sig.

2011-02-28 @ 23:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0