Kvällspromenad

Hej!
Dagen har varit bättre idag men det är fortfarande jobbigt med så mycket ljud hela tiden. Eleverna är tydligen väldigt exalterade eftersom jag är lärare sa en av dem kinesiska lärarna. Jag hoppas att dom vänjer sig och att dom lugnar ner sig lite.

Idag tog vi en promenad för att gå till "the beach". Jag lägger in bilder. Jag kan säga att vi var ganska besvikna. Idag har vi haft jätteskönt vårväder. Jag satt på balkongen och läste i över en timme under lunchen i bara linne! Super skönt.
Påväg till stranden! Det finns inte alls mycket runt omkring skolan. Men man ser olika byggen överallt!
Vi är omringade av berg överallt!
På stranden!!! :) Haha som ni ser är det inte direkt stranden så som vi hade tänkt oss.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Sofia!



Det är det ljudet som kan ge tinnitus så du får väl ha öronproppar!!

Tjejen till vänster, är det tjejen som var på Arlanda när du åkte?

Ha det bra!!

Kram Kajsa

2011-02-22 @ 12:53:03
Postat av: Sofia Sundolm

Japp Hanna. Sen är det Emily som var min roommate när vi var i Beijing och så är det Sidsel från Danmark! :) Anna från tyskland är också här men hon mådde dåligt och var hemma.

2011-02-23 @ 04:33:08
URL: http://sofiaskinaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0