Promenad i Yueqing

Idag har vi haft världens underbaraste väder. Efter att ha sovit ut så gick vi ner och käkade lite mat. Sen tog vi en promenad i byn brevid skolan. Det var så himla varmt och skönt. Man kunde lätt ha kunnat gå i shorts och linne. Jag hade dock långbyxor eftersom alla mina shorts jag har med mig är ganska korta. Måste ju shoppa snart ;). Jag lägger in lite bilder jag tog under promenaden. :)
Här har vi skolan om man står på utsidan. Det blåa är poolen, men det finns inget vatten i den än. :(
Vi har massa ankor som simmar runt i vattnet.
Vi har en kyrka mitt i allt.
Här samlar dom upp allt skräp som folk bara kastar i ån.
Man kan se vår skola sticka upp där borta. Ville bara vissa hur det ser ut runtomkring skolan.
Okej, bli inte avundsjuka nu men så här satt jag på balkongen i 2 timmar idag. ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Inte alls avundsjuk!!! Jag älskar -20 när man går ut med Nella på morgonen. Uppfriskande : )

Det är i alla fall skönt med lov och jag är ute och går på isen så ofta jag kan. Helt underbart. Våren kommer så sakta till oss också. Låter som du har det bra och upplever saker. Det är bra för det här är din ungdom som ska titta tillbaka på resten av ditt liv. Ha kul, men med stil så klart! Kram mamma Kajsa

2011-02-27 @ 09:25:23
Postat av: Moster Tina

Nej Jag tycker du kan ha liiite tråkigt också annars kanske vi blir för avundsjuka. Inte kan vi skryta med några bara ben här inte men snart är vi ifatt. Är det lite växtlighet där skolan ligger? Ha det bra

Tina

2011-02-28 @ 23:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0