Silkmarket!

Hej!
Mitt huvud ekar just nu av massa kineser som skriker "which one do you want, you like this colour, bags for you pretty lady, i have shoes for you, you want the prada bad, i have many different style osv". 4,5 timmas shopping på Silkmarket och man är helt slut! Jag lyckades iaf komma hem med en del saker för inte allt för höga priser.

Mullberry väska i brunt "läder": 151 yuan (nästan samma som kronor) Hon frågade efter en till så hon fick en extra yuan ;)
2 ringar: 40 yuan
1 halsband med en elefant: 20 yuan
Headset: 25 yuan
Hårband: 30 yuan
Kjol (teacher style ;) haha alltså längre än knäna): 50 yuan

Det var väl det. Jag har försökt ladda upp bilder på min lesson plan men just nu verkar inte blogg.se vilja :( Eller så är det bara internet här det är fel på. Ikväll blir det nog en öl på 24-hour bar och lite chill bara. Jag är så himla trött efter shoppingen. Men imorgon har vi både tourday och efter det ska vi nog ut på kvällen! :)
Juste, det snöar här! :(
Ha det bra nu! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Sofia,



Hur orkade du 4,5 timme på silk market?? Passade du inte på att köpa en vinterjacka när du var där?



Här har det snöat jättemycket igår och idag, kaos i trafiken som vanligt.



Ha det bra!



Kramar fr Pappa

2011-02-11 @ 13:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0