Skola och Indisk mat!

Hejsan!
Har nyss kommit hem efter en dag i skolan. Idag har vi fått vara som små barn igen. Vi har målat och sjungt sånger. Jag fick tillbaka min andra assignment och jag fick "good" vilket blir som ett Vg hemma i Sverige. Jag är nöjd med det! :) Ikväll blir det indisk mat med ca 50 andra. Vår lärare fixade ihop det. Nu ska jag gå och kolla på gramatiken igen så att jag kanske hinner klart med den 4 uppgiften också.
Hoppas alla har en bra dag!
Jag måste även lägga in denna bilden! Haha En intärn grej mellan mig och Merre så ni andra kan bara ignorera bilden.

Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Kör hårt med grammatiken!! Interna skämt är inte tillåtna på bloggen: (

Ha det bra och hoppas att den indiska maten smakar bra!

Kram Mamma

2011-02-07 @ 09:10:16
Postat av: din lilla pishi

HAHAHAHA hur stor är chansen?!? antar att du hade ganska roligt när du gjorde den här läxan iaf :) FAT CAT STOP EATING!!!!!!

2011-02-07 @ 20:22:43
Postat av: Moster Tina

Vilken bok jobbar ni i?? engelsk bok menar jag Kram

2011-02-12 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0