The city!

Kom hem för ett tag sen från vår lilla utflykt. Baren var helt okej men dyra priser, 20 för en öl liksom! Dom vi skulle träffa var sega så vi drog vidare till KFC för att käka glass. Då smsade dom och sa att dom var där. Sorry sa vi och åkte hem igen och nu sitter jag här. Mina ögon håller på att stängas hela tiden men funderar på om jag ändå ska vänta tills Daniel slutar så att jag kan prata lite med honom. Jag kan ju lägga in tre vackra bilder från kvällen så lä
Här har vi Hanna, Anna och Emily inne i baren!
Sidsel och jag.
Anna som är från Tyskland var tvungen att ta kort med den tyska skylten.
"Beer resaurant of Germany style" Jag vet inte riktigt om det är korrekt engelska där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0