Tillbaka i lägenheten..

Hej igen!
Jag, Josefin och Julia tog tunnelbanan (kostar 2 kronor) till Lama templet. Det var en hel del folk eftersom det är dagarna precis efter kinesiska nyåret. Det var lika fantastiskt att se den 18 meter långa buddhan för andra gången som det var den första.
Sedan tog vi tunnelbanan till Silk market för att vi skulle shoppa lite. Tror ni att det är öppet? Nej :( Så vi beslutar oss för att äta istället. På andra sidan vägen ser vi en kinesisk restaurang och Mcdonalds. Ja vi väljer Mcdonalds! Där inne får vi en speciell engelsktalande servitris. Jag bestämmer mig för en Big Mac meny som ska kosta 23,50 kronor. Jag får upp 20 och ska fortsätta ta upp mina 3,50. Men då börjar servitrisen säga "no this is okay". Vi förstår inte riktigt varför eftersom det står på menyn att det ska kosta 23,50. Men okej, har vi lyckats pruta på en mcdonalds meny utan att själva pruta så visst går vi med på det. Senare kommer hon tillbaka med maten och inte nog med det, hon börjar även dela ut mer pengar till oss! :P Haha Det slutade med att jag betalade 17 kronor för en Bic Mac meny med mellan cola och pommes! Det är inte varje dag man gör det i Sverige! Jag måste säga att detta var en av dem bästa måltiderna sen jag kom hit!
Nu blir det läxor igen. Vi har fyra stycken att lämna in denna veckan..

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha med min budget så skulle en sådan bigmac sitta finfiiint!!! Give it to me! Nu är det dags för mat här, och troligtvis blir det väl spicy eller grekiska kanske. Det har snöat här idag, hela morgonen, men närjag tittade ut nnu ser jag att det slutat. Men oj vilken storm det var där ett tag. Annars är det isbana för det är plus på dagarna och minus på kvällarna.



Ikväll har kalle match igen. Så vi får la se vad jag gör. Kankse måla lite. Jag har fått akrylfärger, ska bara köpa nåt att måla på!



Måste bara klaga lite. Du svarar aldrig på det jag skriver :( Jag har ju inte hört ett pip nästan juuhhhhhh. Write to moi!



Imorgon blir det örebro. Ikväll kanske jag hälsar på Nella :D



Ha de superduper, puss

2011-02-04 @ 11:11:29
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Moster Tina

Hej

Mc Donalds!?? Vad var det för fel med åsnepenis????/TB

2011-02-04 @ 22:37:18
Postat av: Charlotte Granstedt

Vad rolig din blogg verkar! kommer med all säkerhet att läsa din blogg igen! =P Hoppas du har en trevlig helg =)

2011-02-23 @ 21:34:30
URL: http://jade.se
Postat av: Hagysroom

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-09-06 @ 15:48:09
URL: http://hagysroom.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0