IKEA in China!

Hejsisvejsi!
Igår var det lektioner som vanligt men på kvällen tog vi en taxi till IKEA! Det kändes nästan som att vara hemma igen, förutom att det var packat med kineser. Vi åt köttbullar med svenska flaggor i och drack julöl. Det var ganska kul att se kineserna äta köttbullar med pinnar. Vissa tryckte även ner en prinsesstårta. Efter det var vi mätta och belåtna.
Vi fortsatte vandra bland BILLY bokhyllor och SPARSAM lampor tills vi kom till sverige-shoppen. Det blev mest godis för mig, men den del köpte knäckebröd, kalles kaviar, ost och snapps.
Idag skulle jag kunna ha tid att skypea någon gång runt 11 om någon är intresserad. Sen måste jag även göra klart min första läxa. Vi ska tänka ut hur vi skulle lära ut vissa ord och göra en boardplan och lite så.
Nu är det snart dags för lektioner igen, jag ska bara ta lite Ahlgrens bilar innan jag går.
Saij xian. (okej har ingen aning om hur det stavas egentligen)

Kommentarer
Postat av: johanna

JAG VILL JAG VILL SKYPA! Ska försöka se till att vara hemma då... IIIHHHH!!! PUSSSSSSSSSSS

2011-01-30 @ 10:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0