Utflykts-dag

Hej igen!
Idag har vi varit på utflykt. Jag skriver kort om allt.
Ming gravarna
Första stoppet. Har sett detta förut så det var inte så fascinerande. Det var mest kallt att gå omkring bara.
Kinesiska muren
Andra gången på detta stället också. Denna gången tog jag lätta passet för att se om det var finare. Jag tycker nog mer om det svåra passet, det känns mer som en utmaning. På vägen upp fick man agera foto modell ett antal gånger för att kineserna kommer fram och frågar "can I take a picture wiff you??". Ja dom säger wiff och inte with.
Ya show market
Samma vanliga. Många försäljare som skriker efter en, men dom var lugnare än i somras måste jag säga. Jag köpte en plånbok. En fejk mulberry för 40 yuan (nästan samma i kronor).
Peking anka
Ankan var okej, de andra maträtterna var bättre.
Nu är jag hemskt trött även fast jag sov 11 timmar inatt. Jag ska svara på lite mail och sen måste jag göra min läxa.
Ha det bra så länge! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Låter ju kul det där!!! Önskade att teleportering var ett alternativ just nu. Jag vill också!!!!!!!



Här rullar det som vanligt. Ikväll ska jag träffa bångis. om du undrade. Vi hörs sister, pusspuss

2011-01-28 @ 13:36:36
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Mamma Kajsa

Längtar tillbaka när du skriver om utflyktsplatserna. Ha det fortsatt bra! Kram MK

2011-01-28 @ 14:46:26
Postat av: Reidarbettina

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-07-21 @ 12:53:16
URL: http://reidarbettina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0