Children's day!

Hejsan!
Igår var det children's day. Jag hade ungar skrikande liu yi till mig flera gånger under dagen. Det betyder sex ett, alltså den första juni. Lektionerna var bra under dagen. Sista lektioner var nog roligast. Jag frågade vad deras favoritlåt var och jag fick en kille att sjunga baby för mig! Hehe När jag berättar att vi bara har 2 lektioner kvar tillsammans får jag många ledsna läten vilket känns lite bra. Iaf, sen på kvällen hade de en show för hela primary school. Vi var där och tittade i en timme. Det var mycket kinesiskt och tillslut orkade vi inte titta längre. Men jag tycker att vi klarade oss väldigt länge hehe. Jag lägger ut några bilder från kvällen.
Utsikten medans man väntar på hissen.
Några dansade.
Några spelade kinesiska instrument, det lät inte så jätte bra måste jag tyvärr säga :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0