Inget vatten..

Hej!
Vi har inget vatten här och har inte haft det sen i fredags. Jag börjar känna mig väldigt äcklig. Har liksom inte duschat sen vi var ute och festade eller sen jag har gått promenader och blivit svettig eller efter att ha suttit på en äcklig buss. Det skulle vara på igår med det var det inte. Att tvätta sig med våtserveter fungerar liksom inte allt för bra, speciellt inte för håret. Och en till sak som är negativ med detta är att ungarna luktar väldigt illa... Nu ska jag snart iväg och ha mina sista måndagslektioner. Jag hade tänkt ha lita kramkalas i slutet, men nu är frågan: Pallar jag att krama om 170 illaluktande barn? Vi får se helt enkelt...På lunchen tänkte jag lägga in bilder från utekvällen i lördags och skriva lite om den misslyckade dagen igår.
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0