Lördag!

Okej lördag.. Anna och jag hade planerat att gå ut. Så runt 8 hade vi lite förfest med risvin och cola (man måste ju leva billigt ;) Risvin = kostar ca 7 kronor för en liter och är 50% ). Vi tittade på American pie och åt popcorn också. Jag råkade bränna den första påsen :(. Som tur var hade vi en till. Senare så skulle vi dra. Det fanns inga taxis vid skolan så vi beslutade oss för att gå. Men efter att ha gått ett litet tag börjar det regna så vi gick tillbaka och hämtade våra paraplyer och sen var vi ut igen! :) Så vi gick i en timme och började med att gå till KFC för att äta lite :). Efter ett par hamburgare var vi nöjda och gick till klubben. Red miller music club skulle vi till denna gången. Var fett nervösa innan vi gick in men sen hörde vi att dom spelade Jenifer Lopez On the floor så då drog vi in ;) Vi tror att dom försökte söga till oss i ingången att betala men vi körde med att vi var förvirrade och inte förstod så kom vi in gratis! Hehe. Vi råkade beställa 10 öl istället för en :P så efter att ha pekat och använt den lilla kinesiskan vi kan så fick vi tillslut bara en öl! Juste inne på klubben träffade vi ett par med sin hund! Tyckte fett synd om den :( Men ärligt... det är som att jag skulle ta med Nella ut i Västerås! Okej hon kanske är lite större men iaf. Vi träffade en tjej som kunde en del engelska. Pratade lite med henne och sen dansade vi ett tag och sen tog vi en taxi hem. Och ni kan vara stolta över mig! Jag sa för första gången på kinesiska att vi vill åka till skolan. Det är inte det lättaste för det är så här långt: Women yao qou Yueqing wai guo yu xue xiao. Och det uttalas konstigt. Men taxichauffören fattade och vi kom hem! :) Jag slänger in lite bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0