Måndag!

Idag är det dragonboat festival så jag och Anna tog en taxi ner till stan efter lunch. Vi gick först till vårat favvo cafe "Bread dream". Sen gick vi runt lite. Var en hel del folk (som självklart glodde en massa). Vi såg kanske två båtar men det var inte alls så som jag hade tänkt mig. Det var liksom vanliga kanoter. Eller alltså stora kanoter men iaf. Så vi gick till supermarket och köpte lite nudlar och vatten (och såklart lite godis ;)) sen åkte vi hem igen. Jag inser att jag gör massa paranteser hela tiden.. Ska försöka sluta. Jag såg iaf två av mina elever. Dom blir så "excited" ( okej jag blir tvungen att göra en till men jag vill tillägga att vi inte har ngt bra svenskt ord för excited.. exalterad låter inte så bra) så att dom inte ens kan svara på "how are you?". Hemma hade jag fått två paket!!! :D Så nu har jag haft julafton för mig själv ;). Det är mina skor och mina smycken som har kommit! Nu väntar jag bara på kläderna och mina leggings! I love taobao!
Ikväll blir det American pie 3 och popcorn! Mumsmums! Och snart kommer mamma och pappa hit! :D och strax efter det Daniel! Och jag kommer få resa! Och just nu är livet så bra! :D:D
Ni får en fin bild på mina paket också.

Kommentarer
Postat av: Miss Amanda

Har du haft en bra vecka? ;)

2011-06-06 @ 09:22:41
URL: http://amandabernstrom.blogg.se/
Postat av: Mirella

jätte fin blogg. Vad händer idag

2011-06-06 @ 09:27:33
URL: http://mirelladeluxe.blogg.se/
Postat av: HANNA

ha en bra dag:)

2011-06-06 @ 09:44:42
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0