My favourite..

Idag har jag haft tre lektioner och jag har kört "my favourite.." med alla. Sidsel var med mig på min första lektion för att ta kort. Ni ska veta hur tysta och blyga dom var i början! haha Man kanske ska ta med en ny person varje gång. Lektionen gick iaf super bra! Andra lektionen var också bra. En kille sjung 8 small sausages för mig :P Tredje lektionen var nog den bästa när alla elever sjunger Lemon Tree tillsammans med mig! Jag har detta på film men kan inte lägga ut det.. En tjej i den klassen sjung också "i'm a big big girl, in a big big world.." sången. När jag har denna lektionen så spelar jag upp min engelska favorit sång och min svenska. Dom frågar alltid om jag kan skriva ner namnen så nu kommer väl mina elever springa runt och lyssna på svenska låtar. Daniel Adams-Ray borde tacka mig för att jag sprider hans låt gubben i lådan i Kina. Haha :P
Nu är det långledigt. Jag och Anna är kvar här så vi får se vad vi hittar på. Snart ska jag och Sidsel iväg och få hjälp att beställa saker från en kinesisk sida. :)
Och juste, jag hade min sköldpadda ring idag och vissa av mina elver trodde den var riktig! haha Dom ba "how old is he?" haha sjukt söta är dom ibland.
Här är min lilla sköldpadda jag går runt med på fingret :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0