Shanghai!

Hej!
Jag förstår att ni har saknat er favorit bloggerska men jag har ju haft fullt upp med att ta hand om pensionärerna Kajsa och Micke. Vi har tagit oss till Shanghai nu. Igår var vi runt stan och kollade. Shoppade lite på H&M av alla ställen. Men jag var i behov av nya underkläder som faktiskt passar och en ny bikini. Okej det blev ett par shorts också men men. Igår käkade vi på mcdonalds, coffeebean och sen på hostlet på kvällen. Det var najs.
Idag så fyller mamma år! Reminder till Niklas som har en tendens att glömma folks födelsedagar (ja jag syftar på min detta år). Vi har varit till taobao market idag. Har prutat en del och hittat några fynd. Sen så har vi åkt en tour bus runt staden. Det har varit sjukt varmt! Har svettats sen vi lämnade hostlet den här morgonen tills nu! Nu ska väl alla duscha och sen ska vi iväg till en kinesisk restaurang och äta. Det är mamma som väljer idag eftersom hon fyller år. Imorgon reser vi vidare till Hong Kong! Jag ska troligtvis träffa Anna på kvällen så ska vi gå ut, man kan ju inte gå ut och festa med pensionärerna! Sen dagen efter kommer Daniel! :D Jag får se när jag har tillgång till internet igen! Nu är det dags för en dusch! Hoppas det är bra där hemma med alla. Vi ses snart! Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha gillar pensionärerna! SNART SES VI

2011-06-25 @ 22:15:45
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det måste vara väldigt jobbigt för dig att ta hand om så gamla människor :)

2011-06-27 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0