Sista dagen i skolan.

Hej,
Nu har jag haft min sista dag i skolan. Jag skulle ha tre lektioner men den sista var inställd. I min första klass fick jag massor av presenter. Mest gamla saker dom har i sin bänk som pennor, sudd, sax, böcker, plastfigurer osv. Fick även lite mat saker... Jag försökte säga att jag itne ville ha presenter (eftersom det mest är massa skit jag måste slänga) men det lyssnade dom inte på. I den andra klassen jag hade idag så har jag två favoriter. Den ena målade en val till mig som säger "I am Sam" och den andra kom springandes när jag sa att jag ville krama dom och han höll fast i mig hur länge som helst. Den sista killen är alltid superglad när jag kommer och ler med sitt tandlösa leende. Vissa av mina elever kommer jag verkligen sakna :(.
Ser ni killen som pekar mot mig? Han pekar på min skäldpaddering. En lite rolig grej var att i en annan klass trodde dom att den var riktig!! haha dom trodde seriöst att jag gick runt med en liten sköldpadda på fingret. Kanske inte är så konstigt för dom iofs eftersom dom har haft sköldpaddor i klassrummet en gång. Jag frågade "whats this?" och då skrek dom "game over". Det betyder alltså att dom var döda. Dom kan inte ordet dead men dom kan game over efter att ha spelat så mkt dataspel. Men tillbaka till ringen. Jag försökte med att slå på den (vilket iofs kanske också är normalt att göra i kina), jag försökte säga "its a ring, not real". Men tydligen gick det inte hem för en vecka senare frågade dom "where is your turtle?" haha :P Jag sa "in my room" och lät dom tro att jag hade en liten sköldpadda :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0