Student 2011

Idag passar jag på att tillägna detta inlägg till min bror som tar studenten! Jag är väldigt ledsen att jag inte kunde vara där men jag hoppas att du får en toppendag! Ta vara på varje minut för det var verkligen en bra dag. Jag är stolt över hur duktig du var i skolan, jag är inte ens i närheten! Men kom ihåg att jag fortfarande har bättre betyg i Engelska ;) hehe. Och drick inte för mycket alkohol så att du inte klarar av hela dagen, det är det inte värt. Jag hoppas också att du hinner få mitt kort som jag har skickat till dig, även fast det kanske är lite vikt och så.. :(
Nej ha det bra nu! Och GRATTIS!! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Hej Fia!

Det var en jättefin dag igår. Det enda som saknades var du, men du var ju ändå med på Skype och det var kul; ) Vädret var strålande och det var skön stämning på stan. Tina kom och hjälpte till med maten och allt gick jättebra. Idag är vi lite trötta och har mest flummat runt. Daniel, Julia, Tina och Malin sov över här så vi har ätit lite rester och suttit och pratat. Sen kom Robin och Lukas hit för dom hade sovit hos mormor och då fortsatte vi att äta rester och mer studenttårta. Nella och Flipp tycker det är varmt i värmen. Igår var även Pepsi här och det tyckte Nella var kul. Du får ha det så bra så ses vi nästa lördag!!!! Känns nästan konstigt, men jag ser fram emot det. Längtar efter dig! Ha det bra! Kram mamma K <3<3<3

2011-06-11 @ 20:20:33
Postat av: Johanna

Va fint du skrivit :) Saknade dig bästa sis! Men vi får fira när du kommer hem :) Han verkade i alla fall bli glad för klockan så det var ju kul.



Vill bara tillägga i mammas text där att jag faktiskt också kom över till huset idag ;) heehee



Imorgon åker jag tillbaka till gbg och då är det bara 2 v kvar. Ska bli skönt att flytta hem.



I MISS YOU! MÅNGA KRAMAR!

2011-06-11 @ 20:40:08
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag har lagt in så jag ser vad du har för väder i din lilla stad i kina. Hela veckan ser det ut att åska :S

2011-06-12 @ 00:18:44
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Mamma Kajsa

Förlåt Johanna! Glömde att du också var här men det var du ju : )

2011-06-12 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0