8an

Hej!
Jag har gått med på att ta Annas klasser på måndag för att hon ska åka bort och jag är ledig. Så idag satt jag med på en av hennes lektioner för att se hur det var. Jag måste säga att jag saknade mina små barn! Dom är inte alls lika läskiga som stora tonåringar :P haha. Men det ska nog gå bra om det bara är en dag. Jag kommer ha fyra olika lektioner. Jag tror det är tre med 7an och en med 8an. Ska bli intressant och se hur det är. Annars har jag haft tre lektioner idag med mina små treor. Alla klasser jag har på torsdagar är jätte bra. Ikväll blir det kinesiska lektion, prata med Daniel på skype och kanske någon film. Två stycken av dom andra åker bort idag eftersom vi har långledigt. Men jag och Hanna kommer att stanna här. Jag ska se om jag skriver ett inlägg senare om en grej som är typiskt Kina. Vi hörs! Puss och Kram :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Spännande med lite äldre barn-tonåringar. Det grejar du fint: ) Nu ska jag iväg till "mina" tonåringar : ) Kajsa

2011-03-31 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0