Frajdej

Idag är det fredag. Jag passade på att sova ut eftersom jag inte jobbade idag. Men vi hade vår första kinesiskalektion! Det gick väl sådär. Det är så himmla svårt att uttala allt. Vi fick lära oss saker i klassrummet och om att sova (:S). Nästa gång blir det lite mera användbara ord eftersom vi ska få lära oss om mat. :) Efter kinesiskan så var vi med på två av Emilys lektioner. Hon har dom äldsta barnen. Hon pratade om London och jag tyckte iaf att det var väldigt intressant :). Jag är dock glad att jag har mina små kidz. Känns som att jag passar bättre med dom! Och nu är Daniel påväg hit!!! :D Det ska bli så himla kul att träffa honom! Vi får se imorgon om jag lyckas ta mig till flygplatsen.
Nu ska vi snart ner till stan. Vi tänkte dra till Cabar och ta en öl eller ngt bara. Det blir nog ganska lungt! Imorgon har vi planer på KTV (karaoke). Vi får se om jag hinner tillbaka eftersom jag ska till flygplatsen.
Men ha det så bra hemma :) Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: johan

VA är Daniel redan på väg till dig?

2011-03-05 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0