Happy womensday!

Ni hao ma? Hur mår du på kinesiska :).
Idag har Daniel varit med på både en kinesiska lektion och på tre av mina lektioner. "Det var intressant och dom var jobbiga och höll på hela tiden och snackade med mig." säger Daniel om dagens lektioner. Han tillägger nu när han såg att jag skriver detta att "sofia var jätte duktig". Men ja vissa klasser idag var bra och andra inte.
Efter det så åkte vi till South Street med dom andra. Vi kollade mycket på tjejsaker så Daniel kanske inte tyckte det var jätte kul men nu har han iaf fått se "the real China". :P Efter det splitrades vi. Jag och Daniel gick och åt. Efter att ha kollat runt hittade vi en kinarestaurang som såg bra ut. Maten var god (men nu är ju all mat god jämfört mot skolmaten ;)) haha. Nej men det var gott. 80 spänn för två olika rätter med ris och dricka :). Inte billigt men ändå helt okej. Sen så gick vi till en supermarket! Handlade tre kassar fulla med mat och annat som behövs. Nu ska vi nog gå och lägga oss snart. :) Det var allt för idag! Ha det!
Daniel på restaurangen! :)
Nå jordgubbsgodis från Taiwan som vi testade. Ingen höjdare direkt... :(

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej fisen! Nu är vi på ett café i saigon. Imorgon blir det Bangkok. Hoppas du har det bra. Skriver från mob så orkat inte skriva mer. Hälsa Daniel. Puss & kram, Kalle hälsar nog ;)

2011-03-10 @ 14:44:51
Postat av: Moster Tina

Jag prova gärna jordgubbsgrejerna. Gillar det mesta som är sött. Hälsa Daniel.Tina

2011-03-19 @ 19:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0