I like the flowers!

Hejsan!
Har jobbat klart för denna veckan nu! Jag har sjungit med mina treor hela veckan, låten "I like the flowers". Nu är jag ganska trött på den. Idag har jag och Daniel gått till "stranden". Vi ska testa att ta en annan väg dit nästa gång så kanske man kan se lite mer vatten. Jag har haft tre lektioner idag också. Imorgon åker vi till Shanghai tidigt på morgonen och är där i två nätter. Det ska bli kul att åka dit! :) Jag funderar på att klippa mig och att köpa en kamera. Kanske blir det lite sommarkläder också ;) Det beror på vad vi hittar och om det är billigt. Lite filmer skulle ju inte heller vara helt fel ;) Jag tänkte lägga in två bilder från dagens lektion också. Jag frågade "Is it okay if I take a picture if you sing?" "YEESSSSSSSSSSS!" skrek alla ;) Dom gillar att vara med på kort haha.
I klassrummet. Så här ser det ut! :)

Kommentarer
Postat av: mamma Kajsa

Låter som om din vecka slutade bättre än vad den började. Hoppas ni får det bra i Shanghai ; )

Kram Kajsa

2011-03-10 @ 13:41:00
Postat av: Pappa

Hej Sofia,



Det verkar som du har fått lite rutin på lärarjobbet:-)



Hälsa Daniel och hoppas ni får en jättebra weekend i Shanghai.



Kram Pappa

2011-03-10 @ 16:46:23
Postat av: johanna

I want update :D och om du har, gärna en adress till dig i Kina :D

2011-03-17 @ 08:49:07
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Moster Tina

Såg ju riktigt fint ut i klassrummet och barnen verkar söta. Kram från Tina

2011-03-19 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0