Mobil

Hej!
Idag har varit en bra dag. Lektionerna var bra, vädret var bra och vi hade en trevlig kväll på pizza restaurangen med Emilys pappa. Nu är jag hemma igen och jag kom på att jag bara måste visa er korten på min nya mobil. För 500 kronor fick jag denna super-kinesiska mobil! Den är som ni ser rosa och när man öppnar och stänger den så har den små blinkande kaniner på framsidan! (Kaniner för att det är Kaninens år, det betyder tur!)

Jag måste även kort berätta om en sak som hände i Emilys klass förra veckan. Hon har dem äldsta eleverna. Hon pratade om litteratur med dom och jag tror hon skulle förklara skillnaden mellan en non-fiction och en fiction bok. Så tar hon upp en killes uppslagsbok och öppnar den för att visa den för klassen. Då har han klippt ut en fyrkant i mitten på massa sidor så att det är ett stort hål där i som man kan gömma saker i! Hahah! Emily kunde inte sluta skratta när hon såg det :P.
Iaf tillbaka till korten! Här kommer korten på mobilen ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Hur cool som helst : ) Kan du använda den i Sverige? I helgen ska jag göra din deklaration.

Ha det bra darling! Kram mamma

2011-03-31 @ 09:27:08
Postat av: Sofia Sundolm

Jag vet, nästan lika cool som jag! ;) Den har tyvärr inte å ä ö så jag vet inte om jag kommer använda den hemma. Isf kommer jag att skriva sms utan å ä ö, men det kanske inte gör så mycket. Okej va bra! :) Jag hoppas att det går bra! Nu är det snart kvällsmat. See you!

2011-03-31 @ 09:55:46
URL: http://sofiaskinaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0