So China.

Så till den saken jag sa att jag skulle skriva om som är typiskt Kina. Det är att ha förpackningar i förpackningar i förpackningar..
Dessa halstabletter köpte jag.
Bild 1- ta bort tunna plasten runt förpackningen
Bild 2- du har då en plåtförpackning
Bild 3- öppna plåtburken för att hitta en ny förpackning
Bild 4- öppna den nya förpackingen och där i ligger halstabletterna i enskillda förpackningar.

Jag tycker att plåtburken hade räckt som förpackning till halstabletterna men varför spara på miljön när man kan slösa :)?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!

Så det var det ju i Malaysia också, kommer du inte ihåg det? Kanske ett skydd mot ohyra och annat i de varmare länderna. Kram på dig! Snart på väg hem för att gå ut med Nella ; )

2011-04-01 @ 12:11:32
Postat av: Daniel

När kommer bilderna? När jag var och hälsade på. :(



Pusss

2011-04-01 @ 19:19:21
Postat av: Daniel

Tänk på hur många Kineser som skulle mista sina jobb om dem hade förenklat sin inpackningsprocess! Säkert flera miljoner... Dem måste hålla igång sin ekonomi...

:P

2011-04-01 @ 19:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0