South street

Hej!
Idag har jag haft lektioner som vanligt. Ungarna var inte helt tysta men det var iaf lite bättre. Shit, när man ska köra en lek med dom så blir dom helt crazy. Och jag körde en aktivitet där jag visade bilder på djur och frågade olika frågor till. Innan jag ens har frågat frågan så räcker dom upp handen och typ "let me try". Så försökte jag förklara att jag inte ens frågat någonting än men det gick inte riktigt hem. Och jag har hittat min favvoelev! Alltså världens sötaste lilla kille! Han ser inte så kinesisk ut. Har jätte gulliga ögon. Han heter Daniel :P Han försökte lära mig kinesiska idag bla orden (sharp shark och blue whale) När ska jag använda det liksom? Sen ville han att jag skulle ta kort på han och ja han är super söt!
Efter jobbet idag åkte vi in till stan till south street där det skulle finnas lite billigare shopping. Jag köpte lite smycken och en parfym. Vi han inte gå där så länge för det stängde. Vi får definitivt åka dit igen! Efter det blev det lite shopping på ett supermarket och sen en burgare på KFC. Jag måste sluta äta så onyttigt! Men man är typ ständigt hungrig känns det som pga skolmaten eller ngt?... Jag vet inte. Man är mätt men ändå inte efter att ha ätit.
Jag har även listat ut hur jag tar mig till flygplatsen tror jag... Vi får se på lördag ;) hehe
Ha det bra där hemma och en extra hälsning till pappa som är sjuk ( okej skrev detta mest för att pappa ville ha ngt att läsa ;))

Kommentarer
Postat av: johanna

Låter som det flyter på bra där borta!! Får man se bild på sötungen? haha han verkar ha prioriterat de mest användbara orden i alla fall! Har du möjlighet att lära kinesiska där du är nu? eller är det slut med kina-lektioner? ;)



idag har jag städat igenom alla mina smycken och lite av mitt smink.. Allt ligger just på utspritt på golvet och jag vet inte var jag ska göra av det, för jag vill inte bara ha det nerkastat i en låda. Jag vill ju använda alla fina saker! Har du några bra tips på hur man kan förvara ögonskuggor så de är lätt att komma åt och synliga, fast inte röriga? haha...



Miss you loads and loads. Puss Love to you!

2011-03-02 @ 20:50:55
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Sofia,



Tack för uppdateringen.......det är kul att läsa om vad som händer där borta.



Ha det bra!



Många kramar från Pappa

2011-03-02 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0