vilken natt...

Jag  hade massa problem med att sova i natt. Jag gick och la mig 11, när jag fortfarande inte hade somnat kollade jag på klockan och då var den halv 2. Sen tog det ett bra tag till innan jag somnade och öven då vaknade jag upp hela tiden. Jag börjar bli sjuk så hela min kropp gjorde ont också och när jag skulle upp och dricka hade jag inte alls mycket vatten kvar.. Men nu är jag uppe igen iaf och ska snart ha lektiioner. 2 stycken sen är det lunch i 2 och en halv timme. Det blir nog lite sova då...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Se till att bädda ner dig så du blir frisk;) Kram

2011-03-29 @ 08:25:40
Postat av: johanna

Ja, du får dricka konstigt kinesiskt te som tar död på massa bakterier och sova massa! Stor kram från sis! <3

2011-03-29 @ 08:38:38
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0