Back on track!

Hej igen!
Visst har ni saknat mig?! :D hehe. Mitt internet har inte fungerat som det ska den senaste tiden. Vi hade ett lov på nästan en vecka och det betyder att dem flesta lämnar skolan och åker ut och reser. Men jag visste inte riktigt vad jag skulle göra eftersom jag inte hade någonting speciellt planerat och jag har inte så jätte mycket pengar. Så jag bestämde mig för att vara kvar här och bara åka till någon stad i närheten. Men ja mitt internet slutar fungera, vilket betyder att jag inte kan kolla på ställen att åka, vilket betyder att jag blir fast här hela lovet. Internetkillen jobbade inte heller så jag kunde inte få mitt internet fixat. Men men, jag överlevde iaf. Jag roade mig med att kolla på filmer jag hade nerladdat, jag pratade en del med Daniel, jag gick på promenader och planera lite lektioner.
Nu har jag i alla fall internet igen och jag har bara fem veckor kvar att planera lektioner för! Det kommer nog gå snabbt nu. Jag längtar hem så jag har inte så mycket emot det, men samtidigt så vill jag njuta av den tiden jag har här också. Jag ska satsa på att lära mig lite kinesiska den sista tiden. Det är ju inte så kul att komma hem efter ett år i Kina och knappt kunna någonting :P. Men nu väntar lektionsplanering! :)
Jag skriver väl sen och jag hoppas att jag får någonting intressantare att skriva om än min "semester" hemma på rummet. )

Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Kul att du är back igen : )

2011-05-09 @ 08:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0