Då var det helg igen...

Ja nu börjar min tredagars helg :). Jag hade tre lektioner idag och alla var väl okej. Jag var inte tvungen att kasta ut någon av mina elever iaf. Nu väntar jag på att min film " I am number 4" ska laddas ner. Och senare idag ska jag prata med Daniel. Vi firar ett år tillsammans idag :) hehe Men ja det har inte hänt så mycket annat idag. Det har varit regningt här vilket är skönt eftersom vädret blir mycket svalare. I helgen har vi ingenting speciellt planerat än så vi får se vad det blir! Nu är det bara ca 4 veckor kvar att planera lektioner för. Sista veckan ska jag kolla på en serie med pingvinerna från Madagascar så det betyder att jag behöver bestämma för tre veckor till! :) Skäns skönt just nu att det börjar närma sig slutet, men det känns också tråkigt ibland. Speciellt när man har sina favortiklasser eller när man pratar med sina favorit elever. Av 700 elever är det ändå en del man kommer sakna :( Menmen, nu ska jag städa undan lite medans jag väntar på min film.
Sånger jag har fastnat på idag: Rolling in the deep och head, shoulders, knees, and toes.

Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Har du favoriter? Får lärare ha det?

Nella har träffat en av sina favoriter, Maja. Hon gillar henne skarpt och tycker att dom ska leka. Lite ojämna i storlek kanske!

Ha det bra!

Kram

2011-05-12 @ 13:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0