Halvdag

Hej igen! Idag hade jag bara två lektioner eftersom dom skulle ha någon tävling nu på eftermiddagen. Kineser älskar sina tävlingar! Dom tävlar i allt. I helgen hade dom vem som kunde vara bäst värd/värdinna för ett tv program. Dom har även haft vem som målar snyggas på hattar, vem som skriver snyggast och så har dom haft tävling i engelska. Tävlingen idag var iaf som jag försod det att dom har byggt olika saker där ett egg ska ligga i. Sen ska man kasta det från fjärde våningen i någon slags pricktavla. Man får nog poäng för om man kommer närmast mitten och om ens ägg har klarat sig. Detta ledde iaf till att mina lektioner blev inställda. Och min första lektion imorgon är också inställd. Det är inte alls mycket kvar nu! Jag har iaf börjat göra en bok med mina elever så att jag ska komma ihåg dom. Dom får måla, skriva och färglägga vad dom vill så klistrar vi in alla i en bok sen. Detta var några av de teckningar jag fick idag :). Och nu får en bild på min fina ring också ;). Ikväll blir det stan och nattmarknaden! Hoppas alla har en bra dag. Kram

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Sofia,



Vilka fina teckningar de har gjort, men vad betyder en ilsken figur och en dödskalle med skelett?? ;-)



Ha det bra och njut den sista tiden.



Kram Pappa

2011-05-31 @ 11:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0