Hangzhou!

Hej!
Vi kom hem från Hangzhou i söndags och igår var jag tydligen också ledig ( vi fick reda på det eftersom Sidsel smsade och frågade söndag kväll eftersom det såg mörkt ut i Primary-building, det är ingen som informerar här inte..) Jag har varit för trött för att skriva i bloggen och är egentligen väldigt trött nu också. Men jag har en del bilder att visa så jag sammanfattar bara helgen snabbt. God västerländsk mat (Pizza, hamburgare, Starbucks, Pasta, pannkakor). Vi slapp folk som glodde på oss hela tiden. Istället var det vi som glodde på alla andra västerländska människor vi såg. Vi hade två roliga utekvällar. Vi tog en härlig cykeltur runt sjön som ligger mitt i staden. En mycket bra helg helt enkelt!
Första kvällen när vi kom dit tog vi bara en drink vid baren precis vid hostlet.
Vi gick till oldstreet där det mest var suvenir affärer.
Alla är iordningfixade innan vi skulle ut första kvällen.
Nachotallrik!! mums!
Drinkar under happy hour andra kvällen! Jag visade mina skilz att jag kan knyta körsbärspinnen med tungan!
Hanna försökte sno en taxi när vi inte fick tag i någon när vi skulle till en annan bar.
Dag nummer två. Ute på cyckeltur kring sjön.
Vid sjön, påväg till Starbucks.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser ut som du hade en trevlig helg :D Hur va stan då? Fin? Va shanghai bättre? miss you, KRAM

2011-05-24 @ 16:34:23
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var en fin stad med den stora sjön i mitten! Och dom hade alla affärer och så som man skulle vilja ha här. Men .. Inget slår Shanghai ;)

2011-05-25 @ 01:31:38
URL: http://sofiaskinaresa.blogg.se/
Postat av: Mamma Kajsa

Det låter bra eftersom jag ska till Shanghai : )

2011-05-25 @ 07:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0