Shopping

Detta inlägg gör jag för att jag vet att Johanna vill se vad jag har köpt i Kina. Detta är shoppingen från Shanghai och Hangzhou.
Sommrigt linne köpt i Shanghai.
"äkta" Rayban :P Svarta på framsidan men med blommigt mönster på insidan.
I love Shanghai t-shirt.
Virkade ballerina från Shanghai
Svarta skor från Shanghai.
Vitt linne från Hangzhou.
Svart klänning från Shanghai.
En till svart klänning från Shanghai.
Och en vit t-shirt från Hangzhou som jag hade på mig idag. Orkade inte ta av den för att ta ett kort :P
Kjol från Shanghai :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ohoo va mkt fint du hittat då. LOVE the raybans!!!!! <3 haha. Ser att det blev lite h&m också? ;) Va de lika billigt/dyrt? vi hörs!

2011-05-24 @ 16:35:20
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Mamma Kajsa

Jättefina kläder! Har du prutat på marknader eller? Finns det ställen där man kan handla bra kläder till bra pris utan att behöva pruta? De där marknaderna drog inte fram de bästa sidorna i mig :(

Ha det bra! Kram Kajsa

2011-05-26 @ 08:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0