sleepy sunday

Hej!
Just nu kan jag inte få in kort vilket suger men jag kan berätta iaf. I lördags fick vi vara med i en film om brandsäkerhet som dem ska använda här i staden de kommande tio åren. Vi fick inte göra så mycket mer än att springa ut från en byggnad från 5:e våningen när dem fyllde den med orange rök men det var coolt i alla fall. Sen kom brandbilar dig och dem räddade några elver från en byggnad och dem visade hur man sprutade vatten med brandbilen. Jag måste säga att räddningen av eleverna gick väldigt sakta så jag litar inte helt på Yueqings brandkår. Jag kan säga att jag inte skulle vilja vara fast på tionde våningen i min lägenhet om det började brinna :P. Nu har jag i alla fall nyss gjort en power point som handlar om att beskriva folk. Jag hoppas att det är okej för Merre, Johanna, Robert, Niklas och Emily att ni är med i den :P. Igår var vi nere till south street på marknaden dem har där. Jag önskar att jag hade mindre fötter så att jag kunde köpa lite skor! Dem har sjukt fina skor! Massa högklackade och andra. Jag tror du högst ger än 50 kronor för ett par superfina högklackade. Men som sagt så har dem nästan aldrig min storlek. Jag skulle behöva 40 (har i vanliga fall 39) men dem har nästan aldrig storlekar över 38. Vi köpte mat på gatan. Något taiwanskt bröd som var väldigt gott! :) Nu ska jag kolla på 90210 och sen skriva till Daniel! Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha jag vill se powerpointen!!!!



Köp skor till mig!!:D

2011-05-15 @ 22:16:41
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Emily

Ja men sjäälvklart ;) Fett coolt jag kommer bli kändis! :D

2011-05-24 @ 23:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0