Spontana turer gillar vi!

Hej igen!
Jag skämer ju bort er med inlägg idag! Vi var iaf nere på Emilys kontor för en stund sen. Där satt Apple och jobbade så vi började prata lite med henne. Bland annat om hennes syn på killar och vilken slags kille hon vill ha. Det är kul att höra. Ofta har de redan värsta planen för vilken typ av man de kommer ha. Sen helt plötsligt så säger hon att hon vill visa oss ett ställe. Så vi samlar ihop de pengarna vi har på oss och tar en taxi. Stället hon vill visa oss är en nattmarknad som vi inte visste att den fanns. Vi ser till så att alla köper en liten sak sen går vi och köper lite street food. Det blev typ friterad potatis med alger och chilli. Algerna var inte min favorit men potatisen var super god! Lite starkt bara. Sen tog vi en taxi tillbaka till skolan. Nu ska vi ut om ett tag och testa utelivet i Yueqing!
Emily och Apple :)
Emily köper ett par örhängen
Halsbandet jag köpte! Jag har varit på jakt efter ett stort halsband ett tag nu så detta blev jätte bra!
Fick betala 25 kronor för det så det var ju inte så farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0