Walk down town..

Hej!
Idag så hade jag och Anna bestämmt att vi skulle ge oss ner på stan vilket vi gjorde runt klockan 12. Vi var duktiga och gick ner (tar ca en timme) fast det regnade och det är lerigt längst vägen ner. Dom har inte direkt trotoarer här. Vi började med att gå till posten eftersom jag skulle posta lite brev. (hehe nu är ni allt nyfikna vilka som ska få post eller hur? ;)) Men ja, det var inte det lättaste. Jag trodde allt gick bra tillslut men sen så visar hon att det kostar 335!!! Jag skickade liksom bara papper så det ville jag inte alls betala. Sen ringde vi Apple och frågade om hon kunde översätta. Det visade sig att hon hade valt ett brev som blir spårat hela vägen. Inte rkt vad jag behövde med tanke på att det bara var papper i "paketet". Så tillslut får vi henne att göra det till ett vanligt brev. Det kostade 16,50. Lite billigare..
Sen gick vi vidare till SouthStreet och mötte upp Hanna som satt på Bread Dream. Vi tog en liten fika där. Jätte goda jordgubbs milkshakes eller vad man ska kalla dom. Sen gick vi runt på marknaden ett tag. Vi kollade lite på underkläder. Men alla BH-ar som ser stora ut är stoppade med massa fyllning! Så nej vi hittade inga underkläder. Skor är också omöjligt. Dom har aldrig min storlek. :( Får kolla i peking sen.. Vi gick sen vidare till times square. Jag köpte telefonkort till mobilen och sen lite mat och så inne på supermarket.
Nu har jag varit hemma ett tag och är sjukt trött!! Vet inte alls varför. Jag tröstar mig med lite godis och så (det är ju trots allt helg ;) hehe) Jag funderar på att fixa mina naglar. Jag köpte ett coolt mörkblått nagellack idag som jag tror kan bli riktigt bra. Jag köpte även ett rött.
Jag hoppas allt är bra hemma!
Vi ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0